Erkan İşeri ile Söyleşi
Yine okurlarınızın çok merak ettikleri bir soru: Rüyalar gerçek mi?
Erkan İşeri
Bu, Beyaz Kanatlı Vampir serisiyle alakalı bir soru. Bu kez tam bir macera kitabı yazmak istiyordum. Hazırlık sürecimi tamamlayıp evimde, bilgisayarın başına kuruldum. Denedim, hiçbir şey çıkmadı. Bir türlü odaklanamıyorum; iki satır yazıp siliyorum, zihnim başka şeyle meşgul oluyor, dizginleyemiyorum. Üstümde korkunç bir baskı ve stres hissediyordum. Baktım olacak gibi değil, gözlerimi dinlendirmek maksadıyla şöyle bir koltuğa uzandım. Geç bir vakitti. Salondaki balkon kapısı sonuna kadar açıktı, camın yansımasını seyrederken uyuyakalmışım. GÜMMM! Gök gürültüsü, yağmur, dışarıda fırtına kopuyor; yağmur suları salona dolmuş, hızla bana doğru geliyordu. Bir hışımla kalkıp elime ne geçirdiysem suyun üstüne atıyordum. O sırada bir rüya gördüğümü hatırladım, diyaloglar kulağımda yankılanıyordu. Bir kız ve erkek konuşuyordu ama görüntü yok, sadece konuşma sesi. Başta çok önemsemedim, derdim bir an önce ortalığı toparlayıp tekrar uzanmaktı. Öyle de yaptım. GÜMMM! Bir sıçrayıp doğruldum; yağmur olanca şiddetiyle yağıyor, gök gürültüsü filan… O an daha önceki rüyanın devamını gördüğümü fark ettim. Fakat bu kez sadece ses yok, görüntü de var. Yine çok dikkate almadım, tekrar uzandım. Yine bir gök gürültüsüyle uyandım, fakat bu kez beni uyandıran rüyadaki gök gürültüsüydü. Bir oğlan çocuğu okul kapısında birini bekliyor gibiydi. Hemen sonra da kendi yaşıtı bir kızla göl kıyısında oturuyordu. Rüya şaşırtıcı derecede berraktı. Üstelik bir film gibi sahne sahne gözümün önünde ilerliyordu. Ben rüyayı düşünürken tekrar uyuyakalmışım. En son uyandığımda ise rüyanın devam ettiğini anlar anlamaz yüzümü dahi yıkamadan bilgisayarın başına koştum. Ve Beyaz Kanatlı Vampir 1- Başım Dertte sadece dört günde yazıldı. Kesinlikle bir mucizeydi.

Erkan İşeri’nin tüm kitaplarını incelemek ve satın almak için aşağıdaki linke tıklamanız yeterli.

Etiketler:

3 comments

  1. İnanamıyorum yani gerçek

  2. blank

    VAY BEEEE

  3. blank

    ABİ SEN TURKIYENIN KAHRAMANISIN EGER SEN BU KITABI YAZMASAYDIN INSANLAR VE KITAPLARDAN NEFRET EDEN COCUKLAR HEP TELEFON BILGISAYAR VE TELEVIZYONLARA BAKARDI BAZILARI ASIRI BAKMAKTAN KOR OLURDU YANI SEN MILYONLARCA COCUGUN SINIFTA KALMASINI TURKCESININ GELISMESINI TELEFONLARADN EN AZINDAN 1 SAAT KALKMASINI SAGLADIM ILK KITABIM OMER SEYFETTININ YAZDIGI YALNIZ EFEYDI HIC OKUMADIM SANKI BU BANA UYGIN DEGILDI MACERA KITABLARINA BAKTIM HIC BIRINI BEGENMEDIM SENIN (SUPER HARIKA MUHTESEM ASIRI FAZLA ROMANTIK) KITABIN CIKTI KARSIMA KESIN SACMA 1 KITABDIR DEDIM ARKASINI CEVIRDIM AMAN ALLAHIIIIIIIM ARKASINDA YAZAN FRAGMANDAN OYLE BIR ETKILENDIMKI BUTUN 8 SERIYI BITIRDIM 9 U BEKLIYORUM ACABA ACABA NE ZAMAN GELICEK DIYOR BEYNIM BAZEN OKUDUGUM KITAPLARI BASKASINA VEREYIM DIYORUM AMAAAAAAAAAAA HAYIR ISTE AYRI KALAMIYOM BENIMDE BOYLE BIR MUCIZE MI DESEM LANET MI DESEM BILMEM BILMIYORUM BAZENDE SANA KUSUCEM DIYORUM 9 NERDE DIYE AMAAA LANETLERIMI BILIYORSUN BIR TANE DEGIL ABI BAZEN BIR YERLERI KIRASIM GELIYOR 9 NE ZAMAN GELCEK YAA HIC BAKMIYORSUN LUTFEN CEVAPLA ABI YAA

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir